Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

ԾՏԱՅԻՆ ՀՐՃՎԱՆՔ

ԾՏԱՅԻՆ ՀՐՃՎԱՆՔ
30.09.2011 | 00:00

-Ինչ ուզում ես ասա, ուրախանալու բան կա. ազատ ընտրության բացառիկ հնարավորություն ունենք։

Դիտվել է՝ 3479

Մեկնաբանություններ

�é—„/1340639978" rel="nofollow">Անդրադարձ
06.09.2024